Maak se­ker van die korrekte o­liegraad

Die soort o­lie wat voer­tuie aan die gang moet hou, kan ’n groot ver­skil maak.

Die soort o­lie wat voer­tuie aan die gang moet hou, kan ’n groot ver­skil maak.

O­lie word ge­klas­si­fi­seer vol­gens ’n skaal wat ge­grond is op die vloei­stof se weer­stand teen vloei.

O­lie­klas­se se eers­te sy­fer dui op die weer­stand teen vloei by 0ºF. Die W staan vir win­ter. Die twee­de sy­fer is die weer­stand teen vloei ge­meet teen 100º C.

Hoe hoër ­die ge­tal­le, hoe “dik­ker” is die o­lie. Dun o­lie is no­dig om vin­nig te ver­sprei on­der la­e tem­pe­ra­tu­re so­dat al­le de­le van die en­jin vol­doen­de sme­ring kan kry.

Weer­stand teen vloei by hoër tem­pe­ra­tu­re is no­dig so­dat o­lie lang­er teen die op­per­vlak­tes kleef om ook vol­doen­de sme­ring te bied.

Raad­pleeg al­tyd ’n voer­tuig se hand­lei­ding om te ver­se­ker dat die reg­te graad o­lie ge­bruik word.

Wan­neer ver­skei­e gra­de aan­be­veel word, be­hoort die “dik­ker” o­lie ge­bruik te word om­dat ons in ’n warm om­ge­wing woon. Voer­tui­e wat reeds ba­ie ki­lo­me­ter ge­ry het, kan baat by ’n o­lie wat as high milage be­mark word. Hier­die o­lies spog ge­woon­lik met hoë vis­ko­si­teit en het by­mid­dels wat seëls her­stel.

Exit mobile version