LettersOpinion

Lisensiekantoor wil ’n mens soos Simson van ouds laat knak

In ’n land waar ’n mens al gewoond geraak het aan swak diens, staan die Bela-Bela-lisensie­kan­toor sekerlik kop en skouers bo almal uit as die heel swakste.

Pieter Raath, Bela-Bela, skryf:

Wil iemand nie in hemels­naam ingryp en aan die perso­neel by Bela-Bela se lisensie­kan­toor die begrip diens­lewe­ring verdui­delik nie.

Ek het ’n paar maande ge­lede die ure­lange proses deur­ge­maak om my bestuurs­li­sensie te hernu ten spyte van die oog­toets­masjien wat buite wer­king was, net om te hoor dat daar nie papier is om tyde­like lisensies te druk nie.

Met my derde probeer­slag het ek uit­einde­lik my tydelike lisensie gekry en ’n paar maande later was ek terug om my li­sensie af te haal. Die ontvangs­dame het my na die laaste toon­bank verwys, maar daar moes ek hoor hulle is met ete en sal om 14:00 terug wees. Ek het gedul­dig gewag terwyl die tou na die ander twee toon­banke stadig verby­geskuif het. Om 14:15 het daar nog niks gebeur nie en ek het voren­toe gestap om navraag te doen.

Ek het gesien dat die eerste toon­bank intussen oopge­maak het, maar ek is uiters on­beskof deur ’n beamp­te weg­gewys wat blyk­baar net gesit en wag het vir die vol­gende slag­offer om af te jak terwyl ’n lang tou mense gefrus­treerd gewag het om bedien te word.

Terug by ontvangs moes ek hoor dat ek by enige van die ander twee toon­banke gehelp kan word. Ek het weer in die tou geval, maar toe sluit een van die twee ampte­nare haar toon­bank en ek het besef dat ek nooit voor slui­tings­tyd gehelp sal word nie. Ek het uitein­delik uiters gefrus­treerd uitge­stap en gewens dat ek soos Simson die pilare op die plek kon om­trek.

Die Vrydag om 12:00 was ek terug, net om te sien dat ’n lang tou mense reeds voor die stel toe toon­banke gewag het. Ek het gevra wat aan­gaan en die persoon by ont­vangs het gesê ek moet liewer teen 14:00 terug­kom, want hulle hou ’n verga­dering en hy het nie geweet hoe lank dit sou duur nie.

Ek maak nou moed by­mekaar vir my derde probeer­slag. In ’n land waar ’n mens al gewoond geraak het aan swak diens, staan die Bela-Bela-lisensie­kan­toor sekerlik kop en skouers bo almal uit as die heel swakste.

Related Articles

Back to top button